Sprawdź nasze najnowsze oferty pracy.

Specjalista/ka ds. zakupów

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej / standardów spółki pod kątem:
    • Transparentności procesów zakupowych;
    • Standaryzacji dokumentów zakupowych;
    • Efektywnego procesu obiegu umów;
    • Współpracy z wiarygodnymi dostawcami;
    • Budowania efektywnych relacji biznesowych z dostawcami;
    • Szybkiego dostępu do dokumentacji;
    • Efektywności wydawania środków finansowych;
    • Zgodności z budżetem spółki;
  • Weryfikacja wiarygodności partnerów handlowych;
  • Monitorowanie realizacji aktywnych umów;
  • Dokumentowanie procesów zakupowych
  • Analiza rynku, poszukiwanie i kwalifikowanie dostawców.

Wymagania:

  • Doświadczenie z pracy na stanowisku administracyjnym;
  • Doświadczenie w pracy w dużej firmie z funkcjonującym działem zakupów min. 2 lata;
  • Skrupulatność, umiejętność analizy dokumentów oraz znajomość technik negocjacji;
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, efektywna praca pod presją czasu;
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2)