Sprawdź nasze najnowsze oferty pracy.
Opiekun Klienta – HUB Ekoen
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska:
- Obsługa Klienta, aktywna sprzedaż artykułów dostępnych w menu oraz sprzedaż energii elektrycznej do ładowania pojazdów;
- Informowanie klientów o ofercie sprzedażowej;
- Obsługa części gastronomicznej: przygotowanie i podanie napojów oraz dań gorących i zimnych;
- Pomoc w obsłudze urządzeń technicznych stosowanych na stacji;
- Stosowanie określonych metod i form prezentacji towarów oraz ich uzupełnianie;
- Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, rozliczanie kasy;
- Kontrolowanie stanów magazynowych, przyjmowanie oraz dokumentowanie dostaw towarów;
- Realizowanie i przestrzeganie procedur dotyczących przyjmowania i rozpatrywania reklamacji;
- Dbanie o stanowisko pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony przeciwpożarowej;
- Dbałość o dobre imię i renomę Pracodawcy.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy w gastronomii, obsłudze klienta oraz w sprzedaży detalicznej;
- Dbałość o dobre relacje z klientem;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
- Umiejętności sprzedażowe oraz pracy w zespole;
- Zainteresowanie nowymi technologiami;
- Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku 08:00-16:00;
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista, komunikatywność, cierpliwość, zaangażowanie, automotywacja, wykazywanie inicjatywy oraz uczciwość;
- Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć ich wykonania;
- Mile widziane czynne prawo jazdy kat.B;
- Obsługa komputera, pakiet MS Office, mile widziana obsługa kasy z systemem POS
Specjalista ds. Obsługi i Utrzymania Sieci
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
W związku z planowanymi otwarciami kolejnych HUBów ładowania musimy zapewnić ich właściwe funkcjonowanie na co dzień. W tym celu musimy nawiązać umowy z firmami zajmującymi się utrzymaniem lokalizacji w porządku i czystości. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za znalezienie i rekomendację dla firm współpracujących w tym zakresie, oraz wzięciem pod opiekę i dbałość o właściwy wygląd i funkcjonowanie lokalizacji.
Poszukujemy osoby, która będzie opiekować się stacjami ładowania, będzie potrafiła zadbać o to by korzystanie z usług stacji było dla naszych Klientów doświadczeniem ze wszech miar pozytywnym. W tym celu nawiąże współpracę z partnerami z zakresu maintenance, i zadba o właściwą realizację kontraktów.
Wymagania:
- Umiejętności negocjacyjne (negocjacja warunków handlowych);
- znajomość rynku automotive w szczególności: e-mobility;
- mile widziane doświadczenie we współpracy z dużymi klientami flotowymi;
- łatwość zdobywania wiedzy (nowe technologie);
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
- umiejętność dopasowywania się do zmieniającego się otoczenia i reagowania na zmiany;
- umiejętność samodzielnego planowania pracy i priorytetyzacji celów;
- znajomość narzędzi typu MS Office ( w szczególności Word, Excel, Powerpoint).
- znajomość narzędzi do zarządzania klientem (np. Livespace) mile widziana.
- prawo jazdy kat B.
- otwartość na podróżowanie.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- sprawna i profesjonalna obsługa klienta (telefon, mail);
- rozwiązywanie zgłaszanych problemów;
- rejestrowanie, weryfikacja i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych;
- współpraca z działem serwisowym.
Profil Kandydata:
- co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
- komunikatywność;
- umiejętność budowania relacji;
- swobodne posługiwanie się programami MS Office;
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.