Sprawdź nasze najnowsze oferty pracy.

Opiekun Klienta – HUB Ekoen

Miejsce pracy: Zielona Góra

Opis stanowiska:

  • Obsługa Klienta, aktywna sprzedaż artykułów dostępnych w menu oraz sprzedaż energii elektrycznej do ładowania pojazdów;
  • Informowanie klientów o ofercie sprzedażowej;
  • Obsługa części gastronomicznej: przygotowanie i podanie napojów oraz dań gorących i zimnych;
  • Pomoc w obsłudze urządzeń technicznych stosowanych na stacji;
  • Stosowanie określonych metod i form prezentacji towarów oraz ich uzupełnianie;
  • Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, rozliczanie kasy;
  • Kontrolowanie stanów magazynowych, przyjmowanie oraz dokumentowanie dostaw towarów;
  • Realizowanie i przestrzeganie procedur dotyczących przyjmowania i rozpatrywania reklamacji;
  • Dbanie o stanowisko pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony przeciwpożarowej;
  • Dbałość o dobre imię i renomę Pracodawcy.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w gastronomii, obsłudze klienta oraz w sprzedaży detalicznej;
  • Dbałość o dobre relacje z klientem;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
  • Umiejętności sprzedażowe oraz pracy w zespole;
  • Zainteresowanie nowymi technologiami;
  • Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku 08:00-16:00;
  • Cechuje Cię wysoka kultura osobista, komunikatywność, cierpliwość, zaangażowanie, automotywacja, wykazywanie inicjatywy oraz uczciwość;
  • Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć ich wykonania;
  • Mile widziane czynne prawo jazdy kat.B;
  • Obsługa komputera, pakiet MS Office, mile widziana obsługa kasy z systemem POS

Specjalista ds. Obsługi i Utrzymania Sieci

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

W związku z planowanymi otwarciami kolejnych HUBów ładowania musimy zapewnić ich właściwe funkcjonowanie na co dzień. W tym celu musimy nawiązać umowy z firmami zajmującymi się utrzymaniem lokalizacji w porządku i czystości. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za znalezienie i rekomendację dla firm współpracujących w tym zakresie, oraz wzięciem pod opiekę i dbałość o właściwy wygląd i funkcjonowanie lokalizacji.

Poszukujemy osoby, która będzie opiekować się stacjami ładowania, będzie potrafiła zadbać o to by korzystanie z usług stacji było dla naszych Klientów doświadczeniem ze wszech miar pozytywnym. W tym celu nawiąże współpracę z partnerami z zakresu maintenance, i zadba o właściwą realizację kontraktów.

Wymagania:

  • Umiejętności negocjacyjne (negocjacja warunków handlowych);
  • znajomość rynku automotive w szczególności: e-mobility;
  • mile widziane doświadczenie we współpracy z dużymi klientami flotowymi;
  • łatwość zdobywania wiedzy (nowe technologie);
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
  • umiejętność dopasowywania się do zmieniającego się otoczenia i reagowania na zmiany;
  • umiejętność samodzielnego planowania pracy i priorytetyzacji celów;
  • znajomość narzędzi typu MS Office ( w szczególności Word, Excel, Powerpoint).
  • znajomość narzędzi do zarządzania klientem (np. Livespace) mile widziana.
  • prawo jazdy kat B.
  • otwartość na podróżowanie.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • sprawna i profesjonalna obsługa klienta (telefon, mail);
  • rozwiązywanie zgłaszanych problemów;
  • rejestrowanie, weryfikacja i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych;
  • współpraca z działem serwisowym.

Profil Kandydata:

  • co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
  • komunikatywność;
  • umiejętność budowania relacji;
  • swobodne posługiwanie się programami MS Office;
  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.